Translate

söndag 30 september 2012

Guldbröllop

Älskade mor o far.
Idag blir det många tankar till er då ni firar er femtio åriga bröllopsdag. Fantastiskt att ni fått gå vid varandras sida under så otroligt många år.
Vi barn och barnbarn önskar så klart att vi hade kunnat få vara tillsammans med er denna stora dag men då avstånden är som dom är så får vi vara hos er i tanken istället.....Jobbigt, så otroligt jobbigt.

Vi lyckades i alla fall förmedla lite blommor i går, via en kompis. Vill till att nyttja de kontakter man har!!!!

 
Två arrangemang som symboliserar er tillsammans, med ett band som knyter er samman. På bandet som är mellan buketterna ska det stå något också. Hoppas jag!
 
Hur som helst så önskar jag er en bra dag. En skön framtid och allt gott ....många kramar....
 
Vad ska då vi göra idag? Ja, gissa? Jobba såklart. Är nu på språng för en ny dag i Målviken, idag ska det slipas och spacklas det sista i ett par rum, målas ytterdörrar första strykningen mm mm mm. Så gott att inte ha några fritidsproblem. Bara det att dagarna är för korta.
Men vi tog oss en sovmorgon idag i alla fall. Måste landa lite och vila ibland också.
Och underligt nog så har jag sovit rätt så bra senaste veckan, trots allt som snurrar runt i huvudet. Jag tror jag börjar känna mig trygg i vetskapen att snart få flytta till ett hem, ett hem där jag känner mig välkommen.
Hoppas du får en bra dag. Jag ska försöka få till en bra i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.