Translate

fredag 22 februari 2013

Gissa blomma

Har fått en liten planta som jag inte vet om det är apelsin eller citron. Kan du säga det? Den blommar nu...

 
Väldigt fina blommor och det verkar som den har hittat rätta läget i detta fönster som vetter mot väster.
 
Nu är jag på språng. Jag ska till Nässjö idag på Walk and Talk. Träffa nya människor och har ingen aning om det  ger något eller i så fall vad?! Så spännande att ge sig ut på nya träffar speciellt då man inte vet vad det ger. Tydligen först en promenad och sedan lunch tillsammans. Ja, jag får återkomma med en resume´senare.
 
Ute på sjön fiskas det idag. Är flera fiskare ute så det är väl en bra dag för det antar jag. Solen försöker titta fram genom de täta molnen, ca 5 grader kallt, vitt och vackert. Ja, kan nog inte vara bättre.
Ha en bra dag nu. Den kommer inte i repris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.