Translate

söndag 20 januari 2013

En rolig dag

Söndagen snart till ända och den har varit speciell och riktigt mysig. Var uppe redan vid sju och bryggde kaffe och ut med hundar och äta frukost osv för att sedan kunna följa Oscar på tvn under flera timmar. Jättespännande. Och såklart är jag jättestolt och glad för hans skull.

Kunde inte låta bli utan ta en bild med mobilen idag, sonen och Kristin diskuterar glutenfritt bakande...Inte kunde jag väl ana det då Oscar satt hemma vid köksbordet och klippte och målade och sydde i vaxdukar och annat roligt? Nog är det fantastiskt att få följa barnen, rikare kan jag inte vara.
 
Ja, nog om det nu. Nu måste vi samla ihop oss inför ny arbetsvecka.
Söndag kväll är alltid lite speciell. Något nytt står utanför dörren och väntar, kan ibland känna lite smått "ångest" inför en ny vecka. Så många saker att ta tag i och alltid stor förväntan att man ska hinna så mycket under dagarna. Så ramlar veckan på och snart är det helg igen. Så är livet.
 
Om jag är hemma i morgon så kommer nog både jag och Bezzie att hålla utkik utanför huset, en räv smyger nämligen runt här . Jag smög efter den i går och idag var det Patriks tur. Den kommer visst vid samma tidpunkt så i morgon lär jag hålla utkik och ha bössan redo. Tyckte den hade lite tunn svans så vi måste nog kolla den lite närmare.
Ja, vi får se vad morgondagen ger oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.