Translate

fredag 29 september 2017

Välkommen Frank

I dag skriver jag i tacksamhetens tecken.
💓💓💓
Nu har jag blivit Farmor.
Förra fredagen föddes lille Frank, så underbart vacker och så välskapt. Ja, frågar man mig så är han såklart vackrast i hela världen.
Jag fick träffa honom då han endast sett världens ljus i fyrtio timmar. Så fascinerande att se de små tårna och känna de små fingrarna greppa om mitt finger. Att känna den lilla hand som jag bara har känt puffa inuti Ebbas mage. Nu är det på riktigt.
Du lilla barn. Vad jag önskar dig allt gott. Dig och din goa familj.


Tänk att en liten barnahand kan ge sådan otrolig glädje i hjärtat.  Denna lilla hand hoppas jag att jag får hålla i många gånger under många år i framtiden. 


Stolt? Jo, det kan man väl säga. 

Välkommen till den här världen Frank. Vi skall göra det bästa för att du skall trivas och ha det bra. Måhända världen ser otäck ut med allt som händer runt om oss. Men vi hoppas du skall få uppleva det goda och det fina i livet. Allt det vackra som omger oss här i vårt land. 

Välkommen. 💝💝💝💝💝💝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.