Translate

lördag 5 september 2015

Hej vänner.
Lördag eftermiddag. Jag har varit på skjutbanan och övningsskjutit inför höstens jakt. Alltid bra att träna. Idag blev dock mesta av min tid där till att sköta själva banan. Väldigt spännande då själva remmen som driver runt det hela börjar blir väldigt sliten. Men det höll, den 1 1/2 timme då jag stod där.
Jag kände bara att jag vill ta chansen att dela en liten film till med dig. Vi har ju som du vet fyra hundar, hundar som står mig väldigt nära. Jag gjorde en film om mina två kompisar häromdagen så här kommer den.

Nog är de goa så säg? Ja, jag har svårt att tänka mig att inte ha dessa kompisar vid min sida. Zelma blev ju tio år nu och Moa är fyra. Vi har allt hunnit gå igenom en del tillsammans. 
Trevlig fortsättning på helgen önskar jag dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.