Translate

fredag 24 oktober 2014

Landa efter en hektisk och innehållsrik vecka.

Fredag kväll. Slut i huvudet efter allt som hänt i veckan. Jag har ågren för att jag inte skriver här på min blogg, vet att flera är här och väntar på min fortsättning på resan.....
Men ikväll har jag inte energi kvar till det.
Men jag måste bara få säga att jag har haft en suverän förmiddag då jag fick träffa mina goa kompisar Stina och Evelina som hjälper mig att spåna vidare i vårt gemensamma framtida projekt. Ett digert arbete där vi vill vara med och påverka och förändra tillvaron för både cancer sjuka men även för anhöriga. Anhöriga, denna stora grupp som är så oerhört värdefulla och gör ett fenomenalt "arbete".
Ja käre vänner. Det här är så stort och ännu så många olika tankar att samla och göra något av. Men såååå roligt. Detta går jag igång på. Och får energi av. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska bli så bra som vi drömmer om. Och med hjälp av dessa fantastiska ungdomar tror jag än mer att det är ett mål som är fullt möjligt att nå. Nu kör vi.
Men först, nu är det fredag kväll. Jag ska tagga ner och landa i en skön natts sömn. Släppa taget om mina drömmar, i alla fall lite.
I morgon ska vi åka på rally. I våra gamla hemtrakter. Runt vårat hem i Fotsjö där vi levde våra liv under tjugo års tid. Det ska bli så jätteroligt. Som att uppleva gamla tider.
Önskar dig en riktigt bra och fin helg. Och glöm inte att ställa om klockan. I morgon natt får vi sova en timme till. Eller använda den på annat sätt. Valet är ditt. Kanhända jag ligger och funderar och drömmer om vårat projekt..... Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.