Translate

torsdag 9 januari 2014

Hej vänner.
Nu snöar det! Då jag åkte hemåt för två och halv timme sedan regnade det och var totalt mörker. Nu är trappan här ute helt vit! Vinter? Ja man får väl se hur det ser ut i morgon då det ljusnar igen.
I går var jag och bowlade med min goe vän Urban. Jättekul. Och tänk att det var så lugnt, bara vi i hela hallen. Så det enda jag kunde skylla på som distrationsmoment var en av killarna i hallen som servade en bana en bit bort.
Kul var det i alla fall. Uj, vad mycket teknik detta handlar om också. Inte bara att singla i väg klotet inte.


Se så´n stil man har! 


Koncentration.

Efter detta pass begav jag mig till optikern och tog mod till mig och beställde glasögon. Jag var ju där innan jul och gjorde undersökningen så jag visste läget. Men det är ju en djungel av bågar så det tog en lång stund innan jag bestämt mig. Nu är det i alla fall gjort. Nu  är det bara att vänta på att få hämta ut dom om ett par veckor. 
Måste få tipsa om en rolig bok också. Jag läser nu Kaffe med Rån av Catharina Ingelman-Sundberg. Så dråplig och läsvärd. Hur man kan få till en sådan historia, fantastiskt. Påminner lite om hundraåringen som försvann. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.