Translate

söndag 12 januari 2014

Nu är det vinter. Snön ramlade ner som stora lovikavantar under förmiddagen då jag var ute i skogen en sväng med maken. Vi fick lyssna till vackert drev i de småländska skogarna. Bezzie har ett jättebra skall och hörs på långa avstånd. Jätteduktig.
Sedan har jag fördrivit eftermiddagen med att läsa vidare i min roliga bok. Den om de fem pensionärerna som gör årtiondets kupp för att hamna i fängelse, vilket dom tror är bättre än att bo på hemmet där det sparas in på allt. Ha, en riktigt rolig bok.
Har haft kontakt med Oscar i kväll. Dom är i Thailand nu. Inte bästa tiden att vara där är jag rädd för. Pratas om stora demonstrationer i morgon i Bangkok. Än så länge är dom inte i stan men ska dit senare i veckan. Hoppas det lugnar sig och inte blir en massa bråk. blir så oroligt att inte veta hur de har det.
Med andra ord hoppas jag på en bra vecka. Nu drar det igång lite mer kvällsaktiviteter, styrelsemöten och annat. Nu kör vi igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.