Translate

torsdag 10 januari 2013

Frustrerande

Ja såååå frustrerande. Jag kan inte få till att tanka in bilder mera på min blogg. Förstår inte vad som har hänt eller vad jag ska göra.................. Känns inte lika roligt att bara sitta och skriva,,,,,Suck!

Måste man vara dataexpert för att kunna blogga????? Nu har jag suttit en halv timme igen och försökt att tanka över bilder direkt från mobilen via ett program som jag försökt ladda hem på mobilen!!!!! Jag lägger ner detta nu en stund och  hoppas jag lyckas nästa gång jag öppnar . Kanhäda måste den laddas hem i lugn o ro, eller kanske måste jag stänga av och börja om?????? Pust.

Idag har i alla fall julen åkt ut härifrån huset. Granen hade inte många barr i behåll då den åkte ut genom dörren måste jag erkänna. Desto flera låg kvar på mattan och i dess omnejd.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.