Translate

lördag 5 januari 2013

Vilken rolig dag jag har haft idag

Ja, det har så här långt varit en riktigt mysig och rolig lördag. Trots att tre kronors juniorer missade guldet. Men inte illa med silver, jag bugar och gratulerar. Skidtävlingarna idag har jag missat så det kan jag inte uttala mig om- Hoppas det gick bra.

Jag fick en skön sovmorgon och har sedan varit hos David och grejat i hans lägenhet. Vi sprang runt i stan och letade gardintyger och har nog tittat igenom allt som finns i den staden. Fann till slut tyg som vi var nöjda med och så var det till att sy. Tur att man har en son som har flera intressen, han fick fixa olja till min symaskin då jag trodde den skulle skära ihop när som helst. Inte vet jag vad det var för olja, avsedd för bilar eller vad, men bra blev det i alla fall.
Jag är så stolt för David med- Han har verkligen lyckats inreda sin lägenhet jättesnyggt. Skön smak har han. Stilrent och hemtrevligt.
Ja, det var roligt David, det gör vi om fler gånger.

I går satt jag här vid bloggen och tänkte lägga in några bilder från vårat hus men det funkar inte. Vet inte vad som hänt, om det är någon inställning eller något tillfälligt fel ....?  Får ta det en annan gång.

Nu sitter jag o väntar på Patrik, vi ska till goa vänner ikväll. Länge sedan vi träffade dom så det ska bli jättetrevligt.
I morgon ska jag till kyrkan och servera hembakt kavring och paj. Kavringen är klar, ska bara skivas upp. Pajen får jag roa mig med i morgon bitti så den är varm och fräsch.

Önskar dig en skön lördagkväll och en fin trettondag jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.