Translate

torsdag 31 januari 2013

Populär dyna

Nu har jag precis sytt klart en dyna till hundarna. Till deras hundplats. Den var visst populär. Jag hann inte göra färdigt den förrän dom låg på den. Då jag satt på golvet för att sätta ihop baksidan hade jag plötsligt två hundar på dynan redan. Så den verkar verkligen bli populär.

 
Så gott man kan ha det.
Jag var på tygaffären i Aneby under tiden vi flyttade hit men har inte haft ro att greja med bädden. Men nu är det klart. Bara att använda och njuta.
 
I ugnen gräddas just nu toscabakelser. Det stundar jaktlunch i helgen och då måste man ju såklart bjuda på något gott till kaffet också. Nu hoppas vi på att vädret blir trevligt , är ju bra mycket roligare att vara ute då.
 
Trevlig kväll önskar jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.