Translate

söndag 23 mars 2014

Borta bra men hemma bäst.

Ja så är jag hemma i huset igen. Landade i Sverige vid lunchtid igår. Åkte tåg till Mjölby där Patrik mötte mig. Så skönt att komma hem igen. Och gott att mysa med hundarna. Kändes som de hade saknat mig. Man blir totalt överfallen och kramad då man kommer hem. Gott.
Idag tog vi sovmorgon. Hade en del sömn att ta igen så det kändes skönt. Sen frukost med kokt ägg och svensk filmjölk. Har varit lite si och så med frukostarna i Glasgow då den har serverats från klockan halv åtta på morgnarna och konferensen har varit igång vid åtta. Med andra ord fick jag skippa frukost de flesta dagarna. Vad gör man inte för att få vara med...
Jag ska berätta mera vad jag varit med om en annan dag. Nu ska jag slappa vid tvn en stund innan jag ska sova igen. I min alldeles underbara helt fantastiska säng.


Blåsippan ute i backarna står.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.