Translate

onsdag 12 mars 2014

Dags för nästa möte

Ja idag var jag inbjuden att närvara vid en träff med människor från länet som jobbar med vård och administration. Temat var bröstcancervård. Intressant och många viktiga frågor lyftes. Som vanligt kunde jag inte sitta tyst utan kommenterade lite av varje. Men har man chansen vill det väl till att ta den.
Förmiddagen tillbringade jag i kyrkan. Idag fick jag börja grundmåla väggarna. Roligt då man kommer så långt. Spackling och slipande klart med andra ord.
Nu tar jag en paus från bygget där och inriktar mig på Skottlands äventyret.
Börjar resan med invigningsfesten hos Oscar och Anna på Haga Tårtcomnpani och Bageri. Ska bli jätteroligt att få vara med. Och att få träffa dom igen. Såklart.

Så här fint till bords satt Zelma och Moa härom kvällen. De gillar att sitta på stolen, gärna tillsammans som synes. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.