Translate

söndag 2 mars 2014

Så är snart helgen till ända. Har haft en jättebra helg. Besök på Ikea, affärer för att titta på golv och tapeter och annat roligt. Idag kyrkan, så gott som hela dagen. Vi hade hand om serveringen så jag bjöd på kavring.
Nu laddar jag för ny arbetsvecka. I morgon ska jag till kyrkan och börja spackla och slipa på övervåningen. Så denna veckan är nog räddad den med.
Ett par årsmöten är inplanerade.
Och så hoppas jag att i morgon kunna trycka på okayknappen till att trycka boken. Ser så fram mot att få hålla den i hand.

Idag fick jag bilder från Oscar, hans och Karins bok om det glutenfria brödet har nu släppts i Norge och Danmark också. Måste kännas roligt att läsa sina recept på andra språk.

         
                                                     En stilla bild från Ören. Februari 2014

                                      Hoppas du får en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.