Translate

tisdag 11 mars 2014

Jag drog en vinstlott.

Förra veckan hade vi i bröstcancerföreningen Victoria vårat årsmöte. Och såklart med lotterier. Med många vinster. Och tänk att jag vann en vinst. Vi gör så att man får välja vad man vill ha och då jag fick välja fanns där servetter och ett paket med som jag kände en tavla i. Tyckte det såg spännande ut med paketet, brukar annars tänka praktiskt vad man mest behöver. Servetter går ju alltid åt.
Men jag tog paketet.
Du må tro att jag blev glad då jag öppnade mitt paket då jag kommit hem senare på kvällen. Det var ju inte vilken tavla som helst.


Denna vackra tavla är målad av Anette Hugosson. Hon sitter också med i vår styrelse. Så jag blev så oerhört glad att få en tavla som hon har gjort.
Visst är den vacker? Den pryder nu mitt kök och jag blir varm i hjärtat varje dag då jag tittar på den.
Tack Anette.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.