Translate

fredag 28 februari 2014

Trevlig helg önskar jag dig.

Fredag kväll, nöjd efter en ganska intensiv vecka. Fått offert från bokförlaget så på måndag trycker jag nog på okayknappen. Sedan är det bara att vänta. Så spännande.
Idag har jag slitit vidare med taggtråd och gamla stolpar. Jobbigt men så fint det blir. Blev lite körigt en stund då Moa absolut skulle vara vid mig, helst i knät på mig. Inte lätt med massa läskig taggtråd runtikring. Ja, det slutade med att hon trasslade in ena långa örat i tråden så då fick jag ge mig och gå hem med dom.

Så stilla låg Ören idag. Som en spegel. Klart vatten så man kan se bottnen tydligt och klart. 


Inne längs vassen ännu lite is kvar. Men det mesta har gett sig nu. Vår på gång. 

Satt på morgonen och mailade igen och förberedde mig lite inför min Skottlands resa.Jag har nu fått kontakt med centret inne i Glasgow också. Jag återkommer till det senare i min blogg. Men kan bara säga att det rullar på enligt plan. Kul kul.

Nu har jag en gratäng i ugnen, en rådjursfile ska stekas till och så lite kokt broccoli. Blir väl en liten sås med vad det lider. Fredagsmys med andra ord. Ser fram mot denna helgen. I morgon blir det nog en resa till affärer i Jönköping och beställa kök mm. Nästa projekt tar sin form.
Trevlig helg önskar jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.