Translate

torsdag 15 november 2012

Ett mål intaget.

Jaaaa, idag var spänningen stor kan jag säga. Idag var det äntligen dags att sätta  kökstapeten. Jag var tvungen att springa o titta gång på gång då killarna satte upp den undan för undan, bara för att se o känna in om det blev som jag tänkt mig.
Och det blev det. Helt fantastiskt bra. Så glad och nöjd är jag.
Idag har jag målat väggarna i kontoret. Känns bra med färgvalet där med. Ja, nu börjar det verkligen knyta ihop sig. Vad ska jag göra då allt detta är klart????? Leva ett normalt liv igen kanske. Börja umgås med släkt o vänner igen....

Tänkte avsluta denna dagen med att se reprisen av Bonde söker fru på datorn. Men tji fick jag, det var ju inget i går då det istället var fotbollsmatch.....hm, så nu kan jag sova istället. Klockan är bara halv nio och jag sitter redan i sängen och känns som jag ska kunna somna närsomhelst.

I morgon hoppas jag på en ny dag med nya spännande möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.