Translate

fredag 9 november 2012

Nu rullar det på måste jag säga

Nu vill jag önska dig en riktigt bra helg. Och fars dag ska det visst firas också.
Blir nog sämre med tårtbakande till min far och svärfar eller till min man för den delen med. Jag har visst att göra ändå.
Det är lite dråpligt, då helgen närmar sig så kommer snickaren med helgens beting! Jag kallar det för framförhållning istället för läxa, känns lite lugnare. Jag är mycket medveten om att mycket hänger på mig nu då det gäller målning för att nästa veckas arbete ska fortskrida bra. Så med andra ord är även denna helgen räddad.
Men jag måste få visa en bild från mitt blivande kök. Nu känns det så roligt då jag ser det växa fram som jag tidigare bara sett i mitt huvud.

 
Vad säger du? Det ser väl lovande ut? Grunden är gjord, nu är resten min grej att fixa kupan och måla och spackla och måla lite mera....
Men nu ska jag umgås med min man och mina hundar och se på Diggiloo en sväng.
Som sagt, jag önskar dig en riktigt bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.