Translate

lördag 8 februari 2014

Schlagertårta

Får jag fresta med en god bild? Oscars nya schlagerskapelse. Visst ser den god ut?



Jag har hittills bara smakat anslagen, men antar att den är supergod. Den är guldbestrydd också.

Nu har jag roat mig med att rensa i både mobil och dator. Slängt massa bilder som blivit dubbelt upp av och raderat gamla filer osv. Skönt att få det gjort. Säkerhetskopierat allt....
Har haft mysigt besök av goda vänner på förmiddagen. Vi bjöd på mackor och glutenfri morotskaka. Fick en fin bukett tulpaner som nu står här på bordet och sprider vårkänslor. 
Jag laddar för att ge mig ut i frysen och röja för att få mera plats till mörten som vi måste få i framöver. Inför kräftfisket i höst. Gäller att ha framförhållning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.