Translate

lördag 7 juni 2014

Studentkarneval

Oj oj vilket jippo. Vilka ungdomar. Vilka ideer det finns....
Idag har jag varit på fjorton års kalas, trevligt och mysigt.Olivia blev sk fjortis idag.  Otroligt vad tiden går...
Så har jag varit på studentkarnevalen i Tranås. Tänk så många ideer det finns då man ska klä ut sig.....


Amandas klass kammade hem andra priset av alla klasser då de var utklädda till hundraåringar som försvann.. Fyndigt och mycket proffsigt målat. Hon hade dagen till ära min farmors klänning. Modern idag igen, så ja, Amanda , du kan nog fortsätta att använda den tycker jag. Du var sååå fin. Grattis.


Och så klassen med bland andra UF För Varandra, utklädda till Super Mario. Här är det Lova, Evelina och Majken (tror jag!) som njuter av FÖRSTA pris. Grattis vänner. Ni var så fina.

Ja käre vänner vad mycket de har för sig studenterna. Inte undra på att de blir trötta mot slutet .

Nu har jag landat hemma och är vrål hungrig. Blir till att laga till middag nu. Och smälta dagens intryck.
Önskar dig en fortsatt trevlig helg. Och ni studenter, var rädda om er och om varandra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.