Translate

tisdag 25 oktober 2011

En dag när jag gjort vad jag vill, nästan.

Maken är på jakt för några dagar så nu gör jag vad jag vill. Nästan. Ja, jag tänkte så på morgonen men det slog mig snart att det fanns en del som jag måste göra då ingen annan gör det. Kände mig som Alfons Åberg då jag BARA ska göra ditt o datt innan jag så kunde göra vad jag vill.
Jag har i alla fall roat mig med att måla lite bilder idag, bara på kul. I eftermiddag har jag suttit på pass i tre timmar och spanat efter älg som inte behagade komma fram från skogen. Men jag fick sitta och titta på flera rådjur vilket alltid är en fröjd och njutning. Så fina är dom. I morgon smyger jag ut då det fortfarande är mörkt och gör ett nytt försök. Med kaffetermosen fylld så jag kan hålla mig vaken och varm.
Försöker lägga in en bild här nu. Fick flera bilder efter reportaget i veckotidningen sist. Kul. Jag är inte så van precis att bli fotograferad. Av någon underlig anledning så är det i regel jag som håller i kameran. Och nu kom ju dessutom Patrik med också.
                                            Promenad i allen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.