Translate

söndag 9 juni 2013

Godmorgon vänner

Vaknar till ett soligt Vålbacken. Underbart. Har sovit gott i natt också i mitt gamla rum.  Jag känner att jag får sådan energi av detta ljus. Hade faktiskt lite svårt att somna i natt, trots att jag läste till midnatt. Ljust som mitt på dagen. Fantastiskt. Skulle vara kul att resa längre norrut någon gång innan man lägger igen korkgluggarna som far säger. Tänk att få uppleva midnattssolen långt norrut.
Vilken dag det blev i går. Jag är så stolt att få vara svensk medborgare. Så vackra dom var, Prinsessan Madelene och hennes man Christopher. Och ett så vackert program i kyrkan. Jag hade inga som helst förväntningar utan blev bara såååå glad och lycklig av alltihopa. Prästens tal till de tu var otroligt starkt och bra. Ja, det var så bra så jag till och med såg sammandraget senare på kvällen. Då är det bra kan jag säga, då jag vill se det en gång till.
Nu vankas det frukost. Hoppas du får en bra dag. Jag ser fram mot vad min ska få ge mig denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.