Translate

måndag 22 juli 2013

Återanvändning.

Förra året då det delades på gamla saker här på gården från tidigare generationer så hittade jag en gammal bräda, en vanlig simpel bräda som jag tyckte var vacker och ingen annan ville ha.
I helgen använde jag den och vi tillverkade en alldeles egen hylla. Finns ingen likadan någonstans i världen. Ikea kan slänga sig i väggen, hi hi,,..Ingen massproduktion här inte.
Ekbiten som sitter under hyllan hittade jag bakom garaget. Och hållarna är gamla som jag tidigare använt som gardinhållare.
Så här blev det nu...
 
Lyktan hittade jag på loppis, väl använd och lagom sliten. Ja, sådant här går jag igång på rejält och tycker det är sååå kul.
I kväll har vi grillat med mina svärföräldrar. Hundarna lekte i jorden som ligger runt om altanen så det dammar lång väg. Ja, det märks förstås på golven här inomhus då det kommer in ett o annat gruskorn också. Men kul har dom.
Nu ska vi sova så vi orkar med morgondagens drabbningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.