Translate

måndag 2 september 2013

Så har jag äntligen kommit till sängen igen, efter ännu en helt stressig dag. Förstår inte vad som händer. Irrar från det ena till det andra. och tredje....
Idag har jag varit till Jönköping två gånger! Blev tvunget till det. Kunde inte klara av allt i samma resa. Ikväll hade vi styrelsemöte för bröstcancer föreningen. Mycket planerande nu och fixande inför vårat trettio års jubileum. som närmar sig med stormsteg såklart.
 Jag hann åka en sväng till skjutbanan däremellan också faktiskt. Och bearbeta älgen lite. Inte mycket som är helt i den pappen efter att vi använt den flera gånger nu. Men är så otroligt bra träning. Ofta och lite. Det tror jag är bra.

 
Skulle vilja berätta mera här nu men jag måste sova några timmar . I morgon ska jag till Nässjö för att vara med i en kontaktsköterske dag där vi ska prata om barn som anhöriga till drabbade av cancer. Vem ser barnen? Ska bli intressant och hoppas jag kan delge något....återstår att se.
Sov så gott nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.