Translate

tisdag 8 oktober 2013

Sitter och inväntar mina gäster. Faktiskt färdig med kvällens mat, men så gjorde jag det smidigt också. Ett par goa kompisar på väg. Mysigt.
Blev så full i skratt idag då jag hörde att kineser visst har tagit sig som vana att provligga sängar på varuhus! Så pass att dom somnar. Ja så pass så personalen får byta lakan varje dag! Var det inte det jag sa förra vintern? Tipset till Ikea. Att ordna små sovbås för kunderna att vila och testa sängarna på...Hm, måntro om kinerserna har läst mitt tips! Ha ha, nej såklart inte men nog var det dråpligt.
  Idag har jag försökt hålla mig på kontoret. Gick faktiskt ända fram till eftermiddagen, då var det dags att åka i väg igen och vara taxi. Så det blev några mil på krokiga små vägar idag också.
 I går var elektrikern här och satte bland annat en lykta på lagården. Åh så jag njöt i går kväll av det skenet. Så hemtrevligt det blev. Vad en liten lampa kan göra skillnad.
Men nu lyser den inte ser jag då jag tittar ut...hm, bäst gå ut och titta. Det är ju mörkt så den borde lysa nu....
Ses en annan dag, nu hinner jag inte skriva mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.