Translate

fredag 18 oktober 2013

Härliga fredag

Denna fredag blev något annorlunda än mina vanliga fredagar. Jag har stått i studion i Radio Jönköping och fått berätta om vår cancerförening Victoria direkt i radio. Häftig känsla. Föreningen här i länet firar ju trettio år och det vill vi uppmärksamma. Så här blev det.....
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/268816?programid=2267&play=4732228&playtype=sändning&t=3614

Bara att lyssna och tycka till.

Nu laddar jag om för på söndag blir det träff med reportrar från tv, smålands nytt tror jag. Men då är vi i alla fall två från styrelsen.

Nu städar jag och irrar runt mellan tvättmaskin och diskmaskin osv. Allt på samma gång. Skrattade i mataffären i dag då jag gick runt bland fruktdiskar o annat och försökte tänka ut vad jag skulle handla samtidigt som jag pratade med tv folket och andra i mobilen. Tur att man är  kvinna och kan göra flera saker på samma gång.

I kväll ska vi laga lite gott. Vildsvin och potatiskroketter med bernaissås. Ser fram mot en lagad god middag.
I morgon hoppas jag orka åka en tur till skogen och leta efter älgarna. Sedan ska det bakas till kyrkan.

Hoppas du får en riktigt bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.