Translate

fredag 4 oktober 2013

Vad sägs om att använda en borrmaskin som redskap för att göra pizza på pizzeria? Ha, ja det sa dom på nyheterna precis. Tala om att vara uppfinningsrik, eller att ta det man har kanske det handlar om. Inte så bra gentemot hälsomyndigheten dock! Blir till att ändra på det.....
Strålande fredag morgon. Solen lyser och en lätt dimma flyter över vattnet i viken. Underbara färger på träden runtom, ja nu är det som vackrast för årstiden. Innan löven faller ner.
Måste berömma sköterskan som tog hand om mig i går på mammografin. Aldrig har väl någon varit så försiktig och gjort ett så bra jobb som hon. Dom brukar dra och pressa oavsett om det är det hela bröstet eller det opererade. Men kvinnan i går hon var så varsam så det gjorde knappt ont alls. Kände mig så befriad då jag stegade ut därifrån efter. Tack snälla du.
Jag hann också hälsa på vänner längs vägen. Lunchade tillsammans med en av dom. Jättemysigt.
På kvällen var det fullt ös i gymnastiksalen i Adelövs skola då Träffen-barnen spelade innebandy, killerball osv. Ett roligt gäng nu på runt tretton barn.
Nu måste jag rusa vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.