Translate

lördag 26 november 2011

Stormvarning.

Jaha, så är väl i alla fall hösten  här. För idag är det visst dags för höstens första ordentliga höststorm. Så nu har jag hällt upp vatten i ett par hinkar och grytor IFALL att strömmen går. Det kan ju hända.
Annars? Ja, jag har bakat lussebullar idag. Det är bland det roligaste jag vet att baka. Och såååå gott.
Jag har tränat lite med hundarna, apport och kurragömma mm. Vi gömde bla hundgodis ute i gräsmattan och dom fick leta. Hittade dom utan några som helst problem.
Beageln är ute och jagar med Patrik och några kompisar. Men jag kände för en innedag idag så då fick det bli så. Skönt att ta det lite som det komer ibland och göra det jag vill i min egen takt. Egen tid kallas det visst har jag hört.
Igår kväll var vi bortbjudna till goda vänner, ikväll likaså. Så det är ju service. Och i morgon eftermiddag ska vi på tårtkalas och fira en släkting som fyller år.
Nu ska jag ta en promenad med husdjuren innan mörkret faller igen. Ha det så bra.

                                             Moa och Mysak stortrivs i varandras sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.