Translate

torsdag 5 juli 2012

Veckans bildgåta

Gissa vad vi har gjort i kväll?
Kan du gissa om du ser mina knasiga bilder?



Ha ha....ja inte så lätt kanske. Patrik han tycker jag är knasig ibland då jag kryper runt med min kamera på de mest underliga ställen....

Jo alltså, i kväll har vi sjösatt båten. Och då måste vi först fylla luft i däcket på båttraielern. Ena däcket var helt tomt på luft.  Tror visst att vi har den minsta kompressor som finns på marknaden,,, jätteliten och jättebra. Hipp som haver så var däcket som nytt och vi kunde rulla ner i sjön...............och i ett huj var båten på plats.
Vi tog en liten tur i kväll i båten, inte jätteroligt väder men skönt i alla fall.
Vad har vi annars gjort idag? Ja, vi har kört ensilagebalar, krattat och kört torrt gräs från åkerskanter , klippt gräs och målat hus. Lite av varje med andra ord.  Känner mig nöjd med dagen och hoppas på en toppenbra fredag. Tänk att ännu en arbetsvecka snart är till ända, vad fort tiden går.
Nu ska här sovas....sju kvart i timmen som ett känt talesätt säger....Känns som kroppen skulle behöva det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.