Translate

fredag 15 februari 2013

Kände bara för att måla lite......

I dag kände jag bara att jag ville måla, var så länge sedan. Måla lite hur jag faktiskt känner mig,,,,,,,

 
 
 

 
Då jag föddes till världen var min kropp hel och oförstörd
Med åren har den fått sina törnar
Ärren som cancern lämnade spår efter, även i min själ
Men viktigast är att jag kan känna tacksamhet till livet
Tacksam att jag får vara med
Vad gör väl några ärr hit eller dit
Mitt hjärta pumpar och stundom kan jag värma min omgivning av min kroppsvärme
Varmt så jag tror jag ska smälta bort, vaknar om natten, varm, varm, varm
 
Underbart att då känna hur mitt hjärta slår för de mina
För min familj, för nära och kära. För vänner i min närhet
Tacksam, så Tacksam
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.