Translate

tisdag 17 april 2012

Högtflygande planer

Vilken dag, vilket väder! Ena stunden haglar det , så snöar det, sedan lyser solen samtidigt som det snöar! April heter det visst.
Hörde i går en som kommenterade och sa att i varma länder pratar man aldrig väder för där är det alltid varmt och soligt. Finns inget att kommentera där inte. Men SÅ är det ju inte i Sverige, nej här kan vi prata väder i flera minuter. Undrar hur många timmar sveriges befolkning sammanlagt pratar väder under ett dygn?!

Ja som jag skrev i rubriken idag så har jag högtflygande planer. VÄLDIGT högtflygande.
Jag återkommer om några dagar och berättar vad jag varit med om. Tills dess får ni vara nyfikna.

Kom precis hem efter att ha varit och dammsugit ett hus som vi ser till lite. Gissa vad som möter mig i köket då? Jo, morötter på golvet! Vår lilla jakthund har kommit på att det är väldigt spännande och ibland givande att öppna skafferidörren, tänk vad mycket man kan hitta där. Har tidigare gått åt ett par flingpaket och nu nästan en hel påse morötter!!! Så nu får jag verkligen stänga för där i fortsättningen så vi lägger av med den här dumma ovanan.
Suck.
 Ha det så bra så ses vi om några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.