Translate

onsdag 23 maj 2012

Födelsedag

Hej alla vänner.
Man brukar inte skryta med att det är ens födelsedag och många brukar inte jubla högt då ännu ett år har gått. Men det gör jag. Yes, jag har fått vara med ett år till. Jag får uppleva en födelsedag idag igen. Jag känner mig priviligierad för varje år och varje dag jag får vara med, så det är så.

Dagen idag började med kaffe o tårta och paket och ett vackert fång gullvivor på sängen kl halv sex. Patrik o yngste sonen hurrade för mig, sången får jag klara mig utan.
Sedan har det plingat i min telefon från goa vänner och på face book ramlar det in grattis. Ute på trappan stod en vacker blomma då jag skulle ut med hundarna. Nog är det gott att få ha vänner så säg.

I söndags var vi hos Oscar o gänget och blev firad med Björn i Hullaryds egna goda tårtor. Riktigt äkta tårtkalas var det.
Som vanligt hade dom hittat på roliga presenter. En ryggkliare gjord av "tassen" från en krokodil!!! En citron planta som jag nu försöker prata med och pyssla om varje dag. Och så en häcksax. Bra va?

  
Nog ser det gott ut eller hur?

Idag tänker jag inte springa runt på hyggena. Jag klarade av en lång dag igår så nu tar jag ett breik. Jag ska åka till stan och springa ärenden där i stället. Och så ska jag träffa min kompis Anna.
Önskar dig en bra dag. Min är toppen än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.