Translate

torsdag 24 maj 2012

Tack alla vänner

Tack så jättemycket alla vänner för alla gratulationer igår. Otroligt vad många vänner jag har.
Hade fullt upp att svara o kommentera sms o meddelanden som plingade in på telefonen osv. Värmer i hjärtat då man får känna sig värdefull o uppskattad, inte för det man gör utan för den man är. TACK.

För övrigt blev det ju en väldigt varm födelsedag. Tillbringade hela eftermiddagen med att springa runt på stan o avverkade min långa inköps och uträtta-ärende- lista. Är inte i stan så ofta numer så då jag väl kommer dit är det i regel en hel del att uträtta.
Var bla o tittade på ett kök som står färdigt för leverans till kund. Hm, tål att fundera på, hur man vill ha det och vad som är logiskt osv.
Lunchade med min goa vän Anna, igår blev det thai-mat. Gott . Kvällen avslutades här hemma med grillning med Patrik o David. Älg och vildsvin blev det. Satt ute till tiotiden faktiskt i bara tshirt och verkligen njöt. Fantastiska kvällar nu.

Nu laddar jag för en sväng på hygget igen. Men först förberedelser, att göra matsäck o blanda medel, ut med hundar o trötta ut dom en stund osv.

Precis nya fräscha liljekonvaljer. Sååå vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.