Translate

fredag 15 juni 2012

Snart tokig

Jaha, ja nu närmar sig stunden för sammanbrott tror jag.
Efter att ha bott i stugan nu i flera dygn och sett fram mot en välbehövlig dusch här hemma i huset kommer jag så instressad och förväntansfull. Men vad väntar mig ???? Jo, inget vatten! Ja lite bubblar det ur kranen men inte varmt och inte så det räcker för att duscha!
Nu börjar mitt tålamod att tryta. Jag hade planerat att ta en snabb dusch nu innan vi ska på studentkalas. Och så köra ett par maskiner tvätt, men inget funkar ju.
Och disken i diskmaskinen är vit av kalk av det "nya " vattnet....
Ja, nu har jag klagat av mig lite. Får återkomma med roligare nyheter senare. Vi ska på två olika studenmottagningar. Ska bli kul.

Nu får jag åka till grannen o duscha .........
Önskar dig en bra dag.
Jag jobbar på att min ska bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.