Translate

söndag 17 juni 2012

Brun dusch!

Undrar om man blir brun o fin i huden???? Nej nu skämtar jag, det här är inte alls kul. Idag var jag lovad att få duscha varmt o rent vatten. Jag klarade det tills jag var helt blöt, även håret. Då tog det varma slut och istället kom det kallt brunt vatten ur kranen!!! Jag grät faktiskt. Nu får det räcka.............


Nej nu vill jag skriva om något roligare.
Häromdagen då vi grävde o rensade diken på en åker stod jag kovakt! Dom fick ju såklart inte trampa ner på dräneringsslangen och såklart ville dom gärna det. Nyfikna så pass.
Då jag stod där och inte hade mycket att göra än att vakta dom så passade jag på att ta lite mysiga bilder. Kolla.


                                        
                                            Kärlek och mat i bregottfabriken. Härligt eller hur?

Nu ska jag ut o prova en grästrimmer, ställa in selen rätt så jag kan köra till veckan. Och så ska vi åka till ett par i Tranås och titta på deras kök. Vi funderar på ett liknande och är alltid bättre att se det på plats.
Hoppas att dagen ska flyta på bättre nu än vad början bjöd på. Ute regnar det nu så då kan jag ju tvätta håret!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.