Translate

fredag 8 juni 2012

Projektet igång

Ja, nu är verkligen vårt nya projekt igång. Känns spännande. Vill till att se bit för bit som blir klar....
Idag har vi grävmaskin här som rättar till en gammal skogsväg. Jag har sopat av mossa o barr från taken, smidigt då det är så lågt. Fast jag stod kvar på stegen i alla fall, det var så halt på plåten så jag kände inte för att åka kana ner igen.
Så är jag ju den där serviceinrättningen där man beställer kaffe, mat osv vid jämna mellanrum. Just nu sitter jag och väntar in dom på kaffe.
I morgon hoppas jag få träffa barnen en sväng. Ska bli jättemysigt. Måntro om det är väder så man kunde grilla lite utomhus?.

Här är en bild från fisketuren häromkvällen. Den gav ingen fisk men dock en skön stunds vila och andhämtning.


Sämre kan man ha det , eller hur? Så nära himmelriket man kan komma på jorden känns det som.

Jag vill önska dig en bra helg. Nu börjar mitt batteri sina på datorn så jag lär stänga locket för denna gång. Vi "ses" i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.