Translate

onsdag 12 december 2012

Påven har börjat tvittra!

Ja käre nån, nu har visst Påven kommit igång på ett twitterkonto också! Och det  verkar uppskattat, han fick många som läste hans inlägg direkt......
Jag sitter faktiskt vid tvn nu och ser på nyheterna. Ovanligt. Har inte suttit mycket vid tvn senaste månaderna precis. Men ikväll tänker jag bara slappa och slöa.
Har idag städat klart vårat tidigare hem. Uj uj, undrar hur många timmar vi lagt på denna städning?
Men det känns skönt att veta att allt är ordentligt genomgånget och skurat in i minsta vrå. Och tack vare god hjälp av vänner så kunde jag bli klar idag. Vi pratade om att eventuellt hyra in städhjälp men jag vill göra det själv och ha full koll. Kändes vemodigt att lämna nyckeln men det vände då jag kom hem till mitt hem, där ljusstakarna lyste vackert och välkomnande i fönstren.
Nu brinner det värmande i braskaminen och jag är så trött och nöjd.

 
Målviken i vinterskrud. Underbart vackert.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.