Translate

fredag 22 mars 2013

Måla måla, så rooooligt

Egentligen borde jag baka, och egentligen borde jag tvätta kläder , men istället roade jag mig med att måla en tavla igen. Så otroligt skön avkoppling även om inte resultatet ser klokt ut. Huvudsaken man har kul. Och får utlopp för sin kreativitet och tankar.
Efter att ha varit och städat hos en mycket kär vän så hamnade jag vid duken.
Nu är duken full med färg och jag har ingen mer ledig, får önska mig en duk till. Färg har jag laddat upp med.

Hur många fel som helst. För stora ögon, konstiga flätor osv osv.
Men jag hade roligt och det är det viktigaste.
Mina tankar då jag målade var underförstått min resa med cancern. Det rosa bandet runt halsen symboliserar det.  Tårarna kan vara av glädje eller av sorg. Idag är dom av glädje.
 
Ja ja, så var det med det. Nu blir det allvar. Nu ska jag laga middag. Maken på väg hem så det är hög tid att sätta i gång med den. Ved ska bäras in och helst skulle jag väl tända en brasa också. Får se om jag hinner detta...... Trevlig fredag kväll önskar jag dig.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.