Translate

lördag 11 februari 2012

Kolla in annonsen!!!

Men nu lider jag med den stackare som ansvarar för hur annonsen skall se ut i tidningen. Vilken mardröm. Kolla!


Enligt denna pinsamma annons har inte Rottne någon försäljare!!!!!!!!!!!! I alla fall ingen synlig!Snopet.

Jag sitter nu här med en blå knoge! Jag gav mig på fönstren trots kylan idag. Och ett av köksfönstren ville inte öppnas som jag ville så jag drog till med baksidan av handen! Hm, det var visst en kant där så nu är knogen blå. Men fönstren är i alla fall rena. Ska nu sätta upp rena gardiner och så börja förbereda kvällens bjudning. Ska göra en punsch parfait till desserten, jag lägger upp bilder i morgon. Kanske ni vill ha recept också?
Ha en fortsatt bra dag och en härlig lördag kväll. Det tänker jag ha i goda vänners härliga gemenskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.