Translate

fredag 17 februari 2012

Vem är det på fotot?

                                                                    Så till dagens "tävling"
                                                          Vem är det på detta fotot tror du?


Hm, liten o rultig redan då! Men det är ju bra att det finns att ta av, eller hur?
Tror faktiskt att klänningen finns kvar någonstans faktiskt!

Så är det då fredag igen då! Var tar veckorna vägen, jag bara undrar.
Försökte igår matcha ihop tiden och försöka få till några dagar i början av mars för resa till Jämtland. Men det funkar nog inte. Har för många inbokningar spridda. Men ska snart åka hem, vill det.
Nu ringde ett försäljningsföretag igen, av internettjänster.....Jag är såååååå trött på alla dessa försäljare som ringer varenda dag, ibland flera gånger per dag. Och eftersom vi har flera företag så kan samma person ringa flera gånger och fråga efter ansvarig.... Suck. Idag var jag inte speciellt trevlig i tonen igen men jag blir så less..
Undrar  hur många timmar per år man lägger på dessa företag, i samtalstid, i tid att fundera om man verkligen behöver och ska ha deras tjänster, i tid att reda upp då man har åkt dit vid ett par tillfällen? Det är verkligen baksidan med att ha eget företag. Och, ja, vi har NIX, men det hjälper inte. Dom tar sig fram ändå.

Nehej, nu ska jag sätta mig och läsa lite skogslektyr och lite andra göromål på kontoret.
Önskar er alla en riktigt härlig helg.
Jag ska försöka fota våra maträtter i morgon kväll då vi har gäster igen. Får se om minnet räcker så långt denna gång?




1 kommentar:

  1. Ja Annika jag hör av mig närhelst jag kommer hem. Jag vill såklart se dina söta barnbarn om det är möjligt...Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar här om du vill.