Translate

måndag 6 februari 2012

Teknikens underbara värld

Hej alla vänner.
Så glad jag blev i går då jag äntligen vågade koppla ihop laptopen med biosystemets högtalare och nu kan lyssna på vad jag vill på Spotify.....underbart. Nu kan det dunka på här i huset bäst det vill när jag vill.... Just nu Rihanna.
Det tokiga med detta är att ska jag lyssna och samtidigt använda laptopen så måste jag sitta max trettio cm från systemet! Sladden är så kort! Suck. Får nog försöka införskaffa en längre, det måste väl finnas? Gör det säkert. Bara jag som inte är så kunnig inom detta område. Men jag är i alla fall stolt att jag fick till det så här långt alldeles själv.

Idag har vi varit i skogen och grejat med skogsmaskiner. Kallt, ca tio minus, men spännande ändå att se de stora maskinerna jobba. Vad det brakar då de stora granarna dråsar i backen....Och elledningarna klarade sig idag också- Duktiga killar som kör....

Här kan ni se solnedgången över Vättern i eftermiddag:


Vackert eller hur?

Ikväll ska jag börja på ett tusen bitars pussel tror jag, som jag fått låna av en kompis.
Men jag lär klä mig varmt, det är rätt svalt i huset nu igen....för ovanlighetens skull.....
Ha en skön kväll alla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.