Translate

lördag 27 april 2013

Fågelkvitter

Åh vad jag önskar att jag kunde få in ljudet jag hör just nu, så du också kan höra. Fönstret står på vid gavel och det strömmar in underbar fågelsång. Så fantastiskt.
Men jag hoppas att du får uppleva det själv i helgen, att du får känna solens sköna strålar på din kind, se en och annan humla. Hoppas du hinner stanna upp och njuta och ta in av den energin som naturen ger nu.
Vi laddar med frukost nu och ska sedan ut och leta mera älgspillning, i flera områden. Så jag ska lyssna på fågelsång, var så säker.
Härliga lördag, nu åker radion på, så jag får höra "ring så spelar vi". Blir liksom inte riktigt lördag om jag inte hör den signaturen och några samtal. Den får konkurrera med fågelsången idag.
Trevlig helg önskar jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.