Translate

söndag 14 april 2013

En målande söndag.

Nyss inkommen från en skön promenad, faktiskt i overallen men inte tjocka kläder under så det går framåt. Vi har tio plus nu, yes. Och tänk att meddetsamma som temperaturen blir varmare så kommer desto flera fåglar i gång. Är som att allt väcks till liv.

 
Vårlöken har hittat upp ur myllan.
 
 
Idag har jag trotsat söndagen och jobbat! Ibland blir det ju så. Har målat panel till huset då snickaren kommer i morgon. Så nu ligger jag i fas. Känns jätteskönt.

 
En planka i taget, en liten bit i sänder. Är så skönt att grunda allt innan det sätts upp på väggarna. Då kan jag jobba in det ordentligt.
 
Nu ska jag slappa vid tvn en liten stund innan jag låter sömnen gå över ögonen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.