Translate

fredag 16 december 2011

Hjälte galan

Wow vilken gala. Jag har nog inte sett denna tidigare tror jag. Jag bara gråter då jag ser alla otroliga människor som finns runt om i vårat land.
Och Julia och Hanna fick pris så som jag hoppades på. Väl förtjänt verkligen. Dom kommer vi att se mycket av i framtiden , så säkert så.
Slår mig då jag ser alla tårögda personer i salongen på TV, så gripna och så glada och imponerade. Tänk om varje nyhetssändning kunde innehålla ett inslag av något positivt som händer i vårt samhälle också. Vilken positivitet. Vad det skulle kunna påverka oss till än mera positiva handlingar. Tänk att vid varje nyhetssänindning få höra om någon som gjort något bra och inte bara allt elände som händer i världen. Vad tror du om det? Kanske man skulle tipsa någon tv kanal! Ett positivt tv inslag!
Ja det tål att fundera på, eller hur?

Nu ska jag plocka iordning kläder och annat inför morgondagens jakt. Kolbulle smeten gör jag i morgon bitti. Ska dock redan i kväll försöka hitta rätt radiokanal så jag hör gubbarna och vad som händer.
Tjingeling....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.