Translate

onsdag 28 december 2011

Sällskapsresan

Sitter o tittar på sällskapsresan med Lasse Åberg o co. Åh,vilken skön humor. Nog är det något visst med dessa gamla filmer i alla fall. Eller är det en annan som börjar bli gammal så man blir sentimental för gamla bilar, gamla fabriker och annat som hör gången tid till? Hm, det är frågan. Men så gammal är jag väl inte?!!!

 Bredvid mig ligger tre hundar, så jag har det varmt och gott.

I morgon ska jag bege mig till staden,,, för att handla lite inför nyår. Och byta en julklapp. Får se om jag hittar något annat roligt ....

Nu blåser det igen- det viner i murstocken. Vattnet som jag hällde upp inför stormen Dagmar är ännu kvar i hinkarna. Får nog låta det vara över natten igen, ifall strömmen försvinner.

Ha det så bra alla vänner. Har ni gjort det ni ville göra under 2011? Snart är det för sent. Jag känner mig nöjd med året som gått, jag tycker jag har gjort det jag kan. Kanske kunde man önska att somliga saker såg annorlunda ut men det är inget jag kan ändra på.
Jag hoppas på ett bra 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.