Translate

onsdag 7 mars 2012

Kurs dags

Godmorgon Sverige. Vilken morgon, vilket solsken
. Dock är det kallt. Det blev jag varse då jag kom tillbaka till sovrummet på morgonen för att klä mig, då hade Patrik öppnat fönstret på vid gavel......KALLT......men då vaknar man ju om man inte gjort det innan. Nu underbar sol från klarblå himmel. Dom pratar om snö till kvällen, det tycker jag vi kan vara utan nu. Blir bara blask och skitiga vägar igen. Men det är väl bara att finna sig i det med.
Nu har jag skjutsat Patrik så han tar sig vidare i rätt fordon denna dag. Själv ska jag försöka samla mig och måla vidare. Är så roligt att måla dessa bilder, men det tar tid såklart.
I eftermiddag ska jag på kurs. Ämnet är: Konsten att göra ett personligt framträdande. Så akta er, vad säker jag kommer att bli i mina "föredrag" Ha ha. Nej men skämt åsido, så är det bra med tips och tankar vad man ska göra och kanske framförallt vad man inte ska göra då man står framför folk o pratar. Ser fram mot kvällen. Måntro om jag lider av något "tix" som folk retar sig på?! Det kanske jag får veta idag.
Ha en bra dag. Det jobbar jag på.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.