Translate

lördag 3 mars 2012

Utställning

Härliga lördag.
Idag har jag roat mig i den stora staden Tranås med min vän Anna. Vi hann med både loppis, utställning och fika. Är så sällan jag är i stan på lördagar så det kändes riktigt kul faktiskt.
Då jag åkte storgatan fram kikade jag efter en av Zelmas valpar som jag visste var på besök i Tranås idag, och tydligen skulle stads-träna. Tyvärr såg jag inte honom. Han är ju tio månader nu så han lär ha vuxit massor sedan han flyttade från oss i somras. Vi får ses en annan gång.
Utställningen var jättetrevlig och fin. Paula som målat tavlorna , är jätteduktig och målar så starkt både i färg och tanke. Verkligen sevärt. Blir spännande att följa henne vidare i hennes skapande.
Här kan ni se ett par av hennes tavlor:


Läckert eller hur?
Hon målar mycket med händer, smörknivar och annat så det är mycket färg o annat i tavlorna. Vill du följa henne i hennes blogg så hittar du den på www.fargglatt.blogspot.com
Lycka till vidare Paula och tack för en rolig utställning.

Nu vankas det middag här i huset. Får lite middagsgäster i kväll så jag har förberett det mesta nu i eftermiddag. Har för övrigt varit en underbart solig och fin dag. en sådan där dag då livet känns lätt och glatt. Tänk vad ljuset ändå påverkar oss.
Ha en trevlig kväll nu, det ska vi ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.