Translate

tisdag 6 mars 2012

5001

Yes! Idag spräckte vi tusental igen,   till och med idag har nämligen 5001 besökare varit inne på denna bloggen. Och det bara sedan i oktober då jag började. Måntro om det är lite mening i denna lilla blogg då i alla fall? Annars skulle väl inte så många läsa den.
Vad glad jag blir. Då kör vi på ett tag till då.
Vore bara mysigt om man kunde få igång lite mer diskussioner via bloggen. Får  kommentarer ibland vilket jag uppskattar mycket. Det är inte farligt att kommentera, jag får det alltid till min mail först där jag granskar den innan jag bestämmer om jag vill lägga ut den på bloggen eller inte- så det måste inte bli offentligt om man inte vill- Man kan skriva anonymt såklart.

Nu har vi klarat av middagen och även flyttat trailern för flytt av maskiner i morgon. Så har jag gjort varsin liten semla till kvällskaffet idag- Vi ska smaka Oscars glutenfria semlor. Jag smakade innanmätet och det var supergott. Verkligen god kardemummasmak.
Ikväll tänker jag titta på sista delen av " Mot alla odds". Antar att man lär fälla en o annan tår, dom är ju helt otroliga dessa människor. Fantastiska.
Go kväll önskar jag er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.