Translate

torsdag 19 januari 2012

Nu ska granen ut

Jaha, nu börjar det bli lite pinsamt tycker jag. Jag har inte slängt ut granen än! Har aldrig varit så sen med det kan jag säga. Men jag har inte kunnat med att ta ut den då den inte har barrat just någonting.
Men nu laddar jag, nu ska det ske. Och jag har med flit inte vattnat nu på en vecka så jag misstänker att den släpper lite barr då jag ska klä av den.....hm, återstår att se. Kanske alla barr blir kvar inomhus nu....?

Då granen har åkt ut ska jag hänga upp ett draperi vid de dörrarna så jag får behålla lite mer värme inomhus.

Har varit iväg och målat taket i badrummet en gång, i eftermiddag tar vi nästa strykning. Kul att måla och speciellt då det är så litet utrymme, går ju så fort.
På hemvägen var jag in till våra kompisar och köpte färska ägg. Så gott med "hemgjorda" ägg.

Nu är det ZZ Top på radion, då höjer vi volymen och närmar oss granen.......
fortsättning kommer senare idag.........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.