Translate

söndag 1 januari 2012

God fortsättning på det nya året.

2012. Hur känns det att säga det nya årtalet? Ett år som ingen vet något om ännu. Ett nytt blad i historieböckerna ska fyllas med händelser. Och allas vår förhoppning är väl att det ska vara positiva händelser , roliga saker och nya härliga erfarenheter.
Nu lägger vi det gamla 2011 bakom oss.
Vi avslutade året med en god choklad mousse........mättande.

Tack Anna o Björn för en jättetrevlig nyårsafton.

Vad har jag då för förhoppningar inför det nya året då?
Ja, jag hoppas för det första att vi alla får vara friska. Sjukdom kan sätta käppar i hjulen väldigt abrupt.
Jag hoppas det ska ordna sig med boende för oss, att jag ska få sprida min bok vidare och kunna vara till stöd och hjälp för människor omkring mig.
Jag skulle jättegärna vilja släppa en bok till detta år. Verkligen kul skulle det vara.
Jag ser fram mot att följa mina killar vidare in i framtiden.
Jag hoppas att energin ska komma åter till mig, energin som jag hade innan jag blev sjuk. Den kanske kommer med vinterns solstrålar framöver, det får vi tro.
Det skulle vara roligt att få ställa ut hundarna i vår. Bara för att se vad dom går för. Men då måste jag allt sätta igång på allvar och träna dom så dom kan gå fint i ringen.
Jag vill åka hem till mor o far och njuta av gemenskapen med dom, helst flera gånger under året.
Jag vill träffa nya människor och lära mig än mera av andra.
Ja, jag ser med spänning fram mot dagarna detta år.
Önskar er allt gott.

1 kommentar:

  1. Äntligen har jag fått tid att läsa i din blogg Maggie (att det ska vara så svårt va?). Tack så jättemycket själv för att ni förgyllde nyårsfesten och för medhavd lax & skaldjursstarters och jättemumsig chokladmousse! Kram Anna

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar här om du vill.